Byly doby, kdy se Josef Dvořáček pohyboval v reklamním byznysu, jezdil v Jaguaru a Porsche a na ruce nosil rolexky. To už ale dávno neplatí. Jednatel společnosti Sonnentor, která vyrábí čaje a bylinné směsi, se nyní vozí elektromobilem, chodí ve stejné mikině jako ostatní zaměstnanci a je velkým hlasatelem udržitelného podnikání.

Čím víc času s ním strávíte, tím víc vám dochází, že tahle osobní proměna není marketingový trik. V Sonnentoru se opravdu zamýšlejí nad tím, jaké lokální i celospolečenské dopady jejich podnikání bude mít a udržitelnost berou jako hodnotu, která se dlouhodobě vyplatí, i když krátkodobě může něco stát. S Josefem Dvořáčkem jsme si povídali o tom, jak se vytváří přátelská firemní kultura, proč je skvělé, když inspirují svými zásadami další firmy, a co je cennější než všechny jízdy těmi nejdražšími sportovními auty.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč Josef Dvořáček opustil luxusní svět reklamy a odešel do podniku, který vyrábí čaj a koření.
  • V čem je přitažlivost udržitelného podnikání.
  • A co je lepší než všechny jízdy sportovními auty, co na světě jsou.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.