Možná jste si toho minulý víkend také všimli. Zatímco fotbalisté Barcelony ve finále španělského Superpoháru stříleli Realu Madrid jeden gól za druhým, na reklamních panelech okolo hřiště za nimi běhaly reklamy na české firmy.
Popravdě, nebyly to žádné obří společnosti, jejichž loga běžně vidíte svítit na prestižních sportovních kláních: Jihomoravská firma Loko Trans pronajímá a servisuje nákladní železniční vozy a lokomotivy. Trutnovská BAK.cz zase staví bytové domy a administrativní budovy. Brněnský Leram se zabývá distribucí léčiv a pražský Casablanca Sky Bar distribucí koktejlů s výhledem na Vltavu.
Co se dočtete dál
- Jak české firmy se svou reklamou pronikly na španělský Superpohár.
- Jak inovativní technologie virtuálního překryvu mění reklamní trh.
- Jakým způsobem se zabezpečuje reklamní prostor v mezinárodních přenosech.
- Jaké jsou budoucí trendy v oblasti virtuální reklamy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.