Milion kopií prodaných za jediný den, druhý milion na spadnutí po týdnu v obchodech. Hodnocení fanoušků na platformě Steam, kde je hra k mání, nad hranicí 90 procent. A zároveň ukázková návratnost investice. Vývojáři z české společnosti Warhorse Studios dokázali uchvátit hráče po celém světě a vydělat na veškeré náklady nejnovější hry Kingdom Come Deliverance II během 24 hodin od uvedení na trh.
Za společností Warhorse Studios stojí známý vývojář Daniel Vávra, který firmu založil v roce 2011. Stalo se tak po jeho odchodu z nadnárodního holdingu 2K, který koupil předchozí Vávrovu firmu Illusion Softworks. Právě v ní se Vávra proslavil díky celosvětovému hitu, hře Mafia, či dalším úspěšným titulům Vietcong nebo Hidden & Dangerous. Po akvizici ovšem Vávra nebyl spokojený s vývojem dalších pokračování série z mafiánského podsvětí, a tak šel o dům dál.
Co se dočtete dál
- Kolik peněz se točí v českém herním průmyslu.
- Které české hry měly ve světě největší úspěch.
- Proč ministerstvo kultury připravilo dotace pro průmysl, který vydělává miliardy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.