Otevřete webové stránky oblíbeného e‑shopu a hned vidíte produkty, které zajímají právě vás. Zapnete Netflix nebo Spotify a už na vás čeká pečlivě vybraný film nebo hudební skladba. Projdete na ulici kolem obchodu a v příslušné aplikaci na mobilu se rozsvítí notifikace, jež nabídne exkluzivní slevu. To vše jsou výsledky využití jedné z hlavních marketingových technik současnosti, která se označuje jako hyperpersonalizace. Jde o pokročilou strategii, která využívá umělou inteligenci a data v reálném čase k přesnému cílení na jednotlivé zákazníky, kteří si to často ani neuvědomí.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak marketéři využívají informace o zákaznících a co všechno znají.
  • Čím přispívá interaktivní obsah k angažovanosti.
  • Které psychologické techniky ovlivňují nákupní rozhodování.
  • Jak sebou nenechat manipulovat a jak se vyhnout nevýhodným nákupům.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.