Desítky let to bylo to nejlepší, co po českých i slovenských kolejích jezdilo, teď je konec. Federální lokomotivy „pro vysoké rychlosti“, které tahaly elitní rychlíky napříč Československem, zamířily do muzea.
Obě železnice už vsadily v dálkové dopravě na novou uniformní techniku minimálně za pět miliard, vzpomínky na řady 150 a 350 ale chtějí zachovat. A teď se dohodly i na málokdy vídané výměně.
Co se dočtete dál
- Co se bude dít v polovině května?
- A proč obě železnice s dávno zaplacenými lokomotivami končí?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.