Desítky let to bylo to nejlepší, co po českých i slovenských kolejích jezdilo, teď je konec. Federální lokomotivy „pro vysoké rychlosti“, které tahaly elitní rychlíky napříč Československem, zamířily do muzea.

Obě železnice už vsadily v dálkové dopravě na novou uniformní techniku minimálně za pět miliard, vzpomínky na řady 150 a 350 ale chtějí zachovat. A teď se dohodly i na málokdy vídané výměně. 

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Co se bude dít v polovině května?
  • A proč obě železnice s dávno zaplacenými lokomotivami končí?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se