Třicet tři let po svém založení se rodinný logistický a potravinářský holding Hopi vydává v mnohamiliardovém dealu poprvé na Západ. Jako hlavního distributora pro německý trh si ho vybral výrobce úklidových prostředků značky Vileda. „Je to pro nás důležitý milník, zhmotnění mnohaleté přípravy jako jednoho z velkých logistických partnerů pro FMCG (rychloobrátkové spotřební zboží – pozn. red.) sektor ve středoevropském prostoru,“ uvedl pro HN Martin Piškanin, šéf dozorčí rady Hopi Holdingu a jeden ze dvou synů zakladatele skupiny Františka Piškanina.
Co se dočtete dál
- Jak velkou má kontrakt hodnotu?
- Proč Hopi byznys získalo?
- Na jaké letos míří tržby?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.