Třicet tři let po svém založení se rodinný logistický a potravinářský holding Hopi vydává v mnohamiliardovém dealu poprvé na Západ. Jako hlavního distributora pro německý trh si ho vybral výrobce úklidových prostředků značky Vileda. „Je to pro nás důležitý milník, zhmotnění mnohaleté přípravy jako jednoho z velkých logistických partnerů pro FMCG (rychloobrátkové spotřební zboží – pozn. red.) sektor ve středoevropském prostoru,“ uvedl pro HN Martin Piškanin, šéf dozorčí rady Hopi Holdingu a jeden ze dvou synů zakladatele skupiny Františka Piškanina.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak velkou má kontrakt hodnotu?
  • Proč Hopi byznys získalo?
  • Na jaké letos míří tržby?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se