Jsou hranice, které by se překračovat neměly, říká Kateřina Kadlecová, majitelka výrobce vířivek USSPA, a je vidět, že ji můj dotaz, proč nevyrábějí v Číně, evidentně rozhořčil. „Dost jak nás kopírují teď, ještě jim odevzdat veškeré know‑how a rezignovat na naše standardy kvality. Ještě zásadnější důvod je ale tamní režim,“ vysvětluje. V rozhovoru jsme si povídali o tom, proč jsou pro tuhle rodinnou firmu hodnoty v podnikání tolik podstatné, proč je tak důležité, aby si Česko našlo ten správný národní brand, a probrali jsme i to, jak správně předat firmu další generaci.
Co se dočtete dál
- Jak chod rodinné firmy ovlivnilo generační předání řízení.
- Jaká je důležitost českého národního brandu v byznysu.
- Proč se USSPA odmítá přesunout výrobu do Číny.
- Co Kateřina Kadlecová považuje za klíč k pracovní spokojenosti.
- Důležitost hodnot v podnikání
- Význam národního brandu pro Česko
- Proč se USSPA nevzdává výroby v Česku
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.