Jsou hranice, které by se překračovat neměly, říká Kateřina Kadlecová, majitelka výrobce vířivek USSPA, a je vidět, že ji můj dotaz, proč nevyrábějí v Číně, evidentně rozhořčil. „Dost jak nás kopírují teď, ještě jim odevzdat veškeré know‑how a rezignovat na naše standardy kvality. Ještě zásadnější důvod je ale tamní režim,“ vysvětluje. V rozhovoru jsme si povídali o tom, proč jsou pro tuhle rodinnou firmu hodnoty v podnikání tolik podstatné, proč je tak důležité, aby si Česko našlo ten správný národní brand, a probrali jsme i to, jak správně předat firmu další generaci.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak chod rodinné firmy ovlivnilo generační předání řízení.
  • Jaká je důležitost českého národního brandu v byznysu.
  • Proč se USSPA odmítá přesunout výrobu do Číny.
  • Co Kateřina Kadlecová považuje za klíč k pracovní spokojenosti.
  • Důležitost hodnot v podnikání
  • Význam národního brandu pro Česko
  • Proč se USSPA nevzdává výroby v Česku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.