Ještě před pár dny její jméno znali jen technologičtí fajnšmekři a vybraní američtí investoři. V globálním měřítku byla ale technologická společnost Astronomer neznámou firmou. To změnil středeční koncert Coldplay nedaleko amerického Bostonu. Právě na něm byl přistižen její šéf Andy Byron kamerou, jak se objímá se svou podřízenou, personální ředitelkou Kristin Cabotovou. Virální momentka zachycující jejich milostnou aféru a jeho prudký úprk ze záběru se stala hitem internetu a sociálních sítí.

Zatímco pro firmu šlo o velice solidní, a navíc bezplatnou reklamu – minimálně z pohledu četnosti výskytu v médiích i vyhledávačích –, pro šéfa firmy Byrona má aféra nešťastnou dohru. Podle britského deníku BBC společnost Astronomer oznámila, že její generální ředitel na svůj post rezignoval.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Co dělá firma, jejíž šéf se usvědčil z nevěry na koncertu Coldplay.
  • Kdo jsou její zakladatelé a hlavní zákazníci.
  • Může tato „reklama“ firmě pomoct či uškodit.
  • Co na to říkají čeští marketingoví experti.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se