Loni Zuzana Ceralová Petrofová zazářila jako absolutní vítězka v soutěži Manažer roku. Proces znovuzrození proslulé značky Petrof zvládla v době finanční krize. Díky tomu, že to rodina ani v krušných časech nevzdala, se podařilo nejen stabilizovat českou firmu, ale také ji dál posunout a přijít s novými výrobky.

Buďte v obraze

Staňte se naším fanouškem na Facebooku a neunikne Vám žádná novinka na portále ProByznys.info

Petrofové mají vlastenectví hluboko v genech. V historii naší země to prokázali mnohokrát. A platí to stále. "Všude do světa k obchodním jednáním jezdím vždy s českými výrobky, které ve světě znají - vozím s sebou české pivo, becherovku i malé křišťálové klavírky nebo tužky s kamínky od Preciosy," říká Zuzana Ceralová Petrofová.

Pro ni není vlastenectví prázdný pojem. "Ale musí s ním začít každý sám u sebe. Při návštěvě jednoho našeho konzulátu v Asii ve mně hrklo, když jsem tam viděla vystavenou místo českého piana, japonskou Yamahu. Přitom myslím, že na našich vyslanectvích by měli být těmi nejhorlivějšími ambasadory naší kultury a přímo ve svých prostorách propagovat české výrobky," říká Zuzana Ceralová Petrofová, jednatelka a výkonná ředitelka společnosti Petrof.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se