Podle vize Daimleru budou moci nákladní vozidla za deset let jezdit po evropských dálnicích a dálkových silnicích autonomně, jejich řidiči už nebudou "truckeři", nýbrž "manažeři dopravy" na atraktivním pojízdném pracovišti s novými pracovními úkoly. Efektivita dopravy a bezpečnost silničního provozu se má zvýšit, emise CO2 a spotřeba paliva naopak dále snížit. Nakolik jsou podobné vize reálné, však dnes dokáže odhadnout zřejmě málokdo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se