Od května přibude v televizním éteru nová celoplošná televize TipTV, která se zaměřuje na propagaci firem a jejich výrobků. V tomto segmentu již působí podobně zaměřená stanice Inzert TV, ale nová stanice má celoplošné pokrytí.

Televize se bude zaměřovat na komerční prezentace firem a jejich výrobků či služeb, které uspořádala do deseti tématických celků, jako je například bydlení, cestování nebo auto-moto.

Většina okruhů je zaměřena na koncové uživatele výrobků a služeb, nicméně stanice chce nabízet i inzerci mezi podnikateli (B2B). Pro ně má v tuto chvíli pouze jeden okruh "Start-up", ale jeden z šéfů TipTV předpokládá, že se okruh brzy rozšíří i do tohoto segmentu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se