Většina pokusů zkvalitnit řízení distribuce se zaměřuje na vývoj stále dokonalejších pomůcek pro stanovení přesnější předpovědi poptávky v daném časovém okamžiku.

Realita však ukazuje, že stanovení přesné poptávky po daném produktu v daném čase na daném místě nikdy přesné nebude.

Zákazník, kterého například ovlivňuje počasí, reaguje jinak na to, když je hezky v květnu a jinak v srpnu, navíc třetí den pěkného počasí v květnu má na chování zákazníka úplně jiný vliv než ten první, atd.A to jen jeden z faktorů, který v našem příkladě zákazníka ovlivňuje, v reálu jich je rozhodně více.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se