Facebook si na začátek roku 2015 připravil změny, které by rozhodně neměly uniknout pozornosti majitelů firemních stránek, neboť zásadně ovlivní organický dosah všech příspěvků, které správci firemních stránek vyprodukují.

Už rok 2014 byl z pohledu organického dosahu těžkou zkouškou pro každého, kdo spravoval nějakou tu firemní stránku na Facebooku. Vojtěch Lambert, Consultant a Online Strategist z LCG New Media, vysvětluje: "Zatímco v roce 2013 se bezplatně sdílený obsah dostal průměrně k 16 procentům z celkového počtu fanoušků stránky, loni tento průměr celosvětově klesl zhruba na dvě procenta. Interakce v tomto roce klesla na 0,1 procenta. U reklamy opět došlo meziročně ke zhruba trojnásobnému zdražení, takže reklama, která v roce 2013 vyšla na tisícovku, v roce 2014 stála až 3 000 korun."

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.