Facebook si na začátek roku 2015 připravil změny, které by rozhodně neměly uniknout pozornosti majitelů firemních stránek, neboť zásadně ovlivní organický dosah všech příspěvků, které správci firemních stránek vyprodukují.

Už rok 2014 byl z pohledu organického dosahu těžkou zkouškou pro každého, kdo spravoval nějakou tu firemní stránku na Facebooku. Vojtěch Lambert, Consultant a Online Strategist z LCG New Media, vysvětluje: "Zatímco v roce 2013 se bezplatně sdílený obsah dostal průměrně k 16 procentům z celkového počtu fanoušků stránky, loni tento průměr celosvětově klesl zhruba na dvě procenta. Interakce v tomto roce klesla na 0,1 procenta. U reklamy opět došlo meziročně ke zhruba trojnásobnému zdražení, takže reklama, která v roce 2013 vyšla na tisícovku, v roce 2014 stála až 3 000 korun."

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se