I přes vzrůstající kybernetickou kriminalitu patří sociální média mezi nejoblíbenější komunikační kanály, které firmám poskytují rychlou zpětnou vazbu. Na českém trhu je k využití sociálních sítí hned několik. Nejznámější je Facebook, Twitter a Google+. Kromě sítí pro běžné uživatele byly vyvinuty i speciálně zaměřené sociální sítě - tzv. profesní. Jednou z nich je LinkedIn.

Podle slov Ricarda Adama, globálního viceprezidenta public relations společnosti AVG, sociální sítě navíc firmy učí i umění naslouchat klientům.

"Naše společnost teď aktuálně pracuje na přímém napojení zákaznického servisu na sociální sítě, kdy zákazníkovi odpoví přímo zaměstnanec z oddělení Customer care, a nikoliv správce profilu Facebooku nebo Twitteru," říká Adame.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se