Vstup nejmladších zákazníků na trh české firmy zatím příliš nereflektují. Polovina z nich novou koupěschopnou generaci nezohledňuje ve své komunikaci s klienty ani k tomu nevypracovala žádnou specifickou strategii. Další třetina firem to teprve zvažuje. Zjistila to agentura Ogilvy průzkumem mezi více než stovkou šéfů domácího marketingu.

Je jim mezi čtyřiadvaceti a devíti lety, mobilní telefon a internet jsou pro ně nedílnou součástí života a na marketingovém a mediálním poli se postupně dostávají do popředí. Takzvaná generace Z by měla být pro firmy a značky důležitá, kupní sílu má už nyní a postupem času bude jen stoupat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se