Nedostatek vhodných zaměstnanců a nadmíra byrokracie představují podle podnikatelů v cestovním ruchu hlavní překážky na cestě ke zvýšení úrovně služeb v Česku. Zhruba 38 procent podnikatelů z malých podniků přitom nepoužívá žádné metody pro celkové zlepšování kvality svých služeb, a to ani zpětnou vazbu od zákazníků. Drtivá většina neprovádí ani žádné namátkové kontroly. Vyplývá to z průzkumu, který realizovala agentura CzechTourism ve spolupráci se společností STEM/MARK.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se