Český vývoz zůstává podle statistik v dobré kondici a nemalý podíl má na tom i zvýšené exportní úsilí malých a středních firem. Ze statistik vyplývá, že v posledních pěti letech podíl těchto firem setrvale roste a malé a střední podniky začínají pronikat i na trhy vzdálenějších teritorií.

K tomu by jim měl pomoci i zbrusu nový projekt Žijeme v zahraničí.cz. Ten cílí především na menší firmy, které již mají nějaké zkušenosti s exportem a rády by pronikly na nové trhy.

Nabízí jim totiž propojení s konkrétními Čechy žijícími v cizině, kteří mohou nabídnout jak potřebnou kompetenci, tak dobrou znalost místních zvyklostí a prostředí, jazyka či kontaktů na místní úrovni. Bonusem má být i pohodlná komunikace mezi firmou a „kontaktem“ v českém jazyce.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se