Corporate Social Responsibility (CSR) znamená v překladu do češtiny společenskou odpovědnost firem. Zásady, podle kterých se tento koncept řídí, lze rozdělit do tří částí: týkajících se ekonomické oblasti, sociální a environmentální. Pojem CSR je v posledních letech poměrně medializovaný a začíná se o něm hovořit. Často se jím zaštiťují velké firmy, jsou to ale právě menší podniky, které jím každodenně mnohdy žijí. Jen své aktivity tímto způsobem nenazývají.
Staňte se naším fanouškem na Facebooku a neunikne Vám žádná novinka na portále ProByznys.info
"Společenská odpovědnost je pro mnoho malých a středních firem naprosto přirozenou věcí, tyto podniky s ní však nepracují jako s CSR, představuje pro ně spíše způsob slušného chování, a to k zaměstnancům, zákazníkům, k přírodě, k okolí a komunitě, kde podnikají," popisuje Kateřina Kopetzká z Asociace společenské odpovědnosti.
Souhlasí s ní i Iva Petříčková, výkonná ředitelka organizace Business Leaders Forum (BLF). "Malé a střední firmy jsou na poli CSR velmi čile aktivní, ale nikde nenaleznete kancelář se štítkem CSR manažer. Vysvětlení je jednoduché - jejich odpovědné chování je součástí strategie, firemní kultury, vychází z naturelu ředitele, zakladatele firmy, každý zaměstnanec velmi dobře zná aktivity, které firma realizuje, a žije atmosféru firmy každý den."
Podle ní malé a střední firmy neinvestují ze svého zisku horentní částky na charitu, ale finance, které dávají, jdou na viditelné projekty, rozvoj místního fotbalového hřiště, opravu kostela, festivaly a podobně.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111