"Nejedná se o žádnou svolávací akci, k výměně dílů dochází preventivně v momentě, kdy majitel s vozem sám přijede do servisu," řekl ČTK mluvčí automobilky Evžen Krauskopf. Akce se týká asi 70.0 tisíc krátkých fabií vyrobených v loňském roce, které se nyní pohybují po celém světě. "Dochází k výměně plastového čepu u krytu zavazadlového prostoru. Je to akce na podporu spokojenosti zákazníků," dodal mluvčí.
Podle Primy však jde o tajnou svolávací akci. "My tady opravdu nemáme informace o tom, že by fabie měla nějaký problém, že by se měly svolávat do servisů," sdělila Primě Daniela Lehmanová z informační linky společnosti Škoda Auto.
VIDEO: Na autosalonu v Ženevě se představila superrychlá Škoda Fabia RS - čtěte ZDE
Vadné Toyoty mohou stát firmu "majlant", lidé ji žalují o více než 20 miliard dolarů - čtěte ZDE
Televizi řada majitelů škodovek potvrdila, že si je autoservisy postupně telefonicky zvou k opravě závady. "Nejprve paní chtěla VIN kód našeho vozidla s tím, že po ověření nám zavolá," řekla Primě majitelka vozu Škoda Fabia. Asi po deseti minutách nám potvrdila, že máme přijet a že závadu odstraní. Neřekla však konkrétně, o jakou závadu jde, dodala majitelka.
Není to poprvé, kdy Škodovka zve majitele k opravě závady potají. Například v roce 2009 některým majitelům škodovek vyměňovala čelní okna, uvedla Prima.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist