Světová asociace novin svolala na listopad do Prahy třídenní seminář. Jeho název je výmluvný: Nase adresa study tour. Účastníci by se měli detailně seznámit s tím, jak funguje údajně unikátní projekt hyperlokálních médií, za nímž stojí finanční skupina PPF – tedy místní weby a časopisy Naše adresa a mediální centrum Futuroom.
Dost možná se ale žádné školení konat nebude. Už příští týden se totiž sejde vedení společnosti ovládané Petrem Kellnerem, aby zvážilo, jak s ve skutečnosti nepříliš úspěšným "dílem" naložit dál. Jako první na to upozornil server Motejlek.com.
"Je to tak. Opravdu se bude řešit další budoucnost projektu," potvrdil mluvčí PPF Alexej Bechtin. "Ve hře je i varianta, že by se objevil nový investor," dodal.
Podle informací HN ale o Futuroom ani regionální magazíny s kavárnami Naše adresa nemá nikdo zájem. "S největší pravděpodobností to skončí," prozradil HN zdroj z vedení PPF.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist