Z únorového průzkumu agentury STEM/MARK pro GE Money Bank vyplývá, že téměř dvě třetiny lidí nad patnáct let vlastní aspoň jednu věrnostní kartu. Celkem v Česku může být v oběhu kolem 16 milionů takových karet.

Češi tak kopírují trendy ze Západu, kde je věrnostní karta součástí téměř každého nákupu.

"V Británii vlastní věrnostní kartu Clubcard asi patnáct milionů lidí. Což je přibližně jedna Clubcard na rodinu," říká marketingový ředitel českého Tesca Martin Štádler.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se