Škodovky se v Číně prodávají čtvrtý rok a stala se zní devatenáctá neprodávanější značka na trhu. Prodává se stejně jako Citroen. Navíc vykazuje jeden z nejvyšších růstů a chce se dostat se do první desítky.

,,Dosáhli jsme mimořádného úspěchu, během čtyř let se z nás stala na čínském trhu velká značka," popisuje šéf automobilky Winfried Vahland.

Jako důkaz dodal, že model Octavia je nyní prakticky vyprodán a čekací doby se prodlužují. Škodě podle něj pomáhá zejména to, že vyrábí oproti konkurenci větší auta a to Číňané oceňují.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se