S hrozbou zvýšené sazby DPH a tím pádem prodražení nového bydlení si před několika lety pořídilo byt v novostavbě nebo nový rodinný dům mnoho lidí. Ne pro všechny se však vidina dobře investovaných peněz a komfortního bydlení stala realitou.
Klienti developerských firem se museli vyrovnat nejen s nepromyšleným architektonickým řešením, ale i s nekvalitně provedenými stavebními pracemi a faktem, že stavaři šetří na materiálech.
Klienti renomovaných i malých firem se setkávají s neochotou dodavatelů reklamace řešit, po vypršení záruky jim nevycházejí vstříc ani zástupci společenství vlastníků bytů, ačkoli špatné řemeslné zpracování jednoho bytu může mít vliv i na ostatní uživatele bytovek. Obyvatelé následujících bytů a domů mají jedno společné – nemovitosti, které v posledních pár letech začali užívat, byly nekvalitně zpracované. Jedněm zatéká do bytu nebo rodinného domu střechou, druhým pro změnu zespodu.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.