Mnozí klienti přímého bankovnictví České spořitelny hlásí potíže. Po pokusu o přihlášení do Servisu 24 jim služba nefunguje a oznámí jen, že systém je přetížený.
Podle mluvčí ČS Heleny Matuszné problém způsobuje obrovské množství lidí, kteří chtějí Servis 24 aktuálně využít.
"Po nasazení nové verze internetového bankovnictví a s tím související odstávce systému během tohoto víkendu (odstávka přímého bankovnictví trvala od pátku 22h do soboty do odpoledních hodin) jsme v pondělí zaznamenali určité technické potíže. Od dnešního rána tak evidujeme obrovský zájem lidí o připojení. Kromě toho si řada klientů chce vyzkoušet i nové funkčnosti internetového bankovnictví, které jsme v nové verzi zavedli," vysvětlila serveru IHNED.cz Matuszná.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.