Stále více Čechů uvažuje o tom, že se pustí do vlastního byznysu pod zavedenou značkou. Mimo jiné o tom svědčí čísla o návštěvnících specializovaného internetového portálu FranchisingINFO.cz.

"O koupi franšízové licence se loni zajímal dvojnásobný počet lidí než v roce 2009," říká ředitelka portálu Lenka Nováková.

Na rostoucí zájem o franšízing zareagovaly i Brněnské veletrhy, které na příští březen chystají první ročník výstavní akce Franchise Meeting Point. Akce je určena především pro malé a středních podnikatele.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se