Slevomat zahájil loni mánii slevových serverů, na kterých se Češi naučili rychle utrácet desítky milionů korun. Podle statistik agregátoru slevových nabídek Skrz.cz se týdenní obraty slevových serverů v Česku pohybují mezi čtyřiceti až padesáti miliony korun.

Šéf Slevomatu Tomáš Čupr tak je co se týče budoucnosti svého byznysu optimistický. Po koupi majoritního podílu v hlavním konkurentovi Zapakatel.cz má na trhu nadpoloviční podíl a říká, že Slevomat je výrazně ziskový.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se