Mall.cz plánuje otevření několika nových kamených poboček. Kromě Prahy budou tyto prodejny nejspíše ještě v Pardubicích, Olomouci a Českých Budějovicích.

Kromě prodeje elektra navíc firma očekává zisky i z prodeje rychloobrátkového zboží. "Našeho největšího konkurenta Alzu.cz chceme v budoucnu z trůnu sesadit," řekl Lidovým novinám ředitel Mall.cz Marek Liška.

Otevření obchodů je prý součástí marketingové strategie jak se dostat blíže k zákazníkům.

"I my budeme letos rozšiřovat naše kamenné výdejny. Ty jsou totiž dobrou konkurenční výhodou e-shopů, protože je stále velké procento zákazníků, kteří si chtějí zboží vyzvednout osobně," sdělila listu marketingová ředitelka Kasy.cz Jitka Součková.

Také společnost Czech Computer plánuje otevřít pobočky v Liberci, Plzni a Ostravě.

Společnost Netretail Holding, která je mateřskou firmou internetových obchodů Mall.cz, zvýšila ve fiskálním roce končícím letos v březnu tržby o 41 procent na 3,23 miliardy Kč.

Dařilo se ale i dalším internetovým obchodníkům. Největší tuzemský internetový obchod s výpočetní technikou a elektronikou Alza.cz zvýšil tržby o 34 procent na 5,608 miliardy korun.

Společnost Internet Retail, která sdružuje především obchody Kasa.cz a Obchodní-dům.cz, loni vykázala zvýšení tržeb meziročně o 2,5 procenta na 2,05 miliardy korun.

Tuzemské internetové obchody loni podle odhadu Asociace pro elektronickou komerci celkově utržily rekordních 33 miliard korun, což je o šest miliard korun více než v roce 2009.

 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist