Když majitel firmy Oxalis Petr Zelík zjistil, že ze skladového systému mizí položky, aniž by za ně někdo zaplatil, začal pátrat, co se děje. Zjistil, že prodavači ze systému umazávali celé položky a ze skladu si je brali domů.
Neuvědomili si však, že informační systém dokumentuje změny včetně jmen osob, které je provedly. Zaměstnanci dostali vyhazov a firma zvýšila frekvence namátkových denních kontrol vybraných položek na skladech.
Okrást svoji firmu se pokusil v minulosti i zaměstnanec výrobce svítidel HORMEN, který nabídl potenciálnímu klientovi takovou smlouvu, která byla pro HORMEN dost nevýhodná. V rámci pravidelných kontrol se na celou
záležitost přišlo a pracovník také opustil navždy brány firmy.
Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.