Objem reklamy na Facebooku, kterou společnosti z uvedených sektorů nakoupily spolu s firmami z kosmetického, automobilového a herního průmyslu, vzrostl mezi druhým a třetím čtvrtletím letošního roku o 117 procent.
"Pozorujeme, že zadavatelé reklamy jako Coke či Heineken utrácejí spoustu peněz za komunikaci s lidmi na Facebooku. Lidé mají totiž při návštěvě tohoto webu uvolněnou mysl a spíše tak vnímají sdělení, které jim reklama zprostředkovává," vysvětluje ředitel TBG Simon Mansell.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.