Maloobchodní společnost Tesco v pátek zprovozní internetový obchod s potravinami a drogistickým zbožím, který bude prozatím určený pro zákazníky z Prahy a okolí.
Obchodní řetězce nabízející zboží každodenní spotřeby zatím na tuzemském trhu internetové obchody neprovozují. Na internetu prodávají zboží například sítě prodejen, které se specializují na elektroniku či sportovní potřeby.
Mluvčí společnosti Tesco Stores ČR Eva Karasová potvrdila, že nový internetový obchod bude mít v nabídce 20.000 položek a Tesco tuto formu prodeje hodlá postupně rozšířit po celém Česku.
Provoz internetového obchodu bude mít vždy na starost vybraný hypermarket, který zajistí dodávky objednaného zboží ve své spádové oblasti.
Český Slevomat míří do Pobaltí, ovládl trhy v Estonsku a v Litvě - čtěte ZDE
Internetový e-shop Alza.cz je údajně na prodej, Pixmania nabízí miliardu - čtěte ZDE
Obliba internetových obchodů v posledních letech rychle roste. Útraty Čechů v tuzemských internetových obchodech loni podle odhadu Asociace pro elektronickou komerci vzrostou až na rekordních 37 miliard korun, což je o čtyři miliardy korun více než v roce 2010.
Lidé na internetu pořizují především domácí spotřebiče, elektroniku a oblečení. Hlavním důvodem využití internetových obchodů je nejen obvykle nižší cena zboží, ale také pohodlí a úspora času.
Společnost Tesco Stores ČR vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. V současné době v Česku provozuje kolem 210 obchodů, 18 čerpacích stanic a sedm obchodních center.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist