Anthony Schofield, generální ředitel společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, zůstává v Česku o dva roky déle než jeho předchůdci. Na podzim tomu byly tři roky, kdy nastoupil do čela firmy. A to je běžná délka klasické manažerské smlouvy, kterou majitel karlovarské likérky - francouzský koncern Pernod Ricard - poskytuje. Ovšem to neplatí pro dvaapadesátiletého Skota.

Po úspěších, kterých s Becherovkou docílil, jako například výstavba nové výrobní linky v Karlových Varech za 100 milionů korun, uvedení nového výrobku Becherovka Lemond a hlavně prosazení firmy na trzích zemí bývalého Sovětského svazu a USA, zůstane v čele firmy pět let.

České střídání?

Poté je šance, že ho na nejvyšším postu vystřídá Čech. "Je to možné. Třeba náš bývalý marketingový ředitel Vlastimil Špelda působil v rámci firmy v Anglii a teď je v Paříži. Také náš obchodní ředitel Erik Čížek právě absolvuje interní manažerský kurs v Singapuru. Společnost do našich lidí hodně investuje a dovedu si představit, že jeden z nich by v budoucnu mohl vést Becherovku v Česku. Je to součástí našeho přístupu," tvrdí Schofield v pražském sídle Becherovky.

Ani ekonomická recese šéfa karlovarské firmy, která na českém a slovenském trhu distribuuje i další nápoje z portfolia koncernu Pernod Ricard, netrápí. Jde totiž o takzvané prémiové značky, tedy nápoje vyšší kvality i ceny, jako třeba Ballantine's, Jameson, Martell, Malibu a podobně, které podle jeho slov firmě zajišťují bezpečí i v dobách ekonomických turbulencí. "V krizi lidé přecházejí od značek ve střední cenové kategorie k těm nejlevnějším. Ovšem to se netýká spotřebitelů prémiového segmentu, který naopak poslední tři roky roste," tvrdí.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 50 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.