Víno, které není pro každého, jak zněl marketingový slogan vinařství Kolby, má nového vlastníka. Od nových vládců nad Sazkou, skupin PPF a KKCG ho koupila společnost Rosso Steel.

Kolby bylo spojené hlavně s předchozím ředitelem Sazky Alešem Hušákem, který ho zahrnul do svého impéria dceřiných společností loterijní společnosti.

Vinařství takřka exkluzivně dodávalo svou produkci do O2 Arény a do Sazky, která víno používala pro své marketingové účely.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se