"Evropa bez Řecka je jako dítě bez rodného listu" je jeden ze sloganů, které si od někdejšího francouzského prezidenta Valéryho Giscarda d'Estainga vypůjčil tvůrce reklamních kampaní Peter Economides. Ten nyní stojí za kampaní "Dejte Řecku šanci", kterou v uplynulých dnech otiskly nejen přední světové finanční tituly jako Financial Times, Wall Street Journal, ale i německý bulvární deník Bild.

Economides totiž dostal úkol zlepšit pošramocený obrázek Řecka a Řeků ve světě. S podobnými úlohami má bohaté zkušenosti. V roce 1997 se podílel na krocích, které měly vylepšit image tehdy tápající technologické společnosti Apple. Výsledkem byla obří kampaň s hlavním mottem "Think different".

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se