Na začátku byla zpráva od kamarádů, kteří Filipu Šantovi na sociální síti Twitter přeposlali tweet od slovenského designéra Michala Šimkoviče, který dělá v malé rozjíždějící se firmě v americkém Palo Altu. V něm hledal pro svou firmu mladého designéra na stáž.
Šanta se chvíli rozmýšlel, ale pak si řekl, že taková šance se už nemusí opakovat. Odpověděl tedy a přišla mu zpráva, že se přihlásilo dost lidí, vybraný ale bude jen jeden. Chtěl tedy udělat něco, co by ho od ostatních odlišilo.
Za 4 dny měl hotové webové stránky takemetosiliconvalley.com (Vezměte mě do Silicon Valley).
Odpovědi na sebe nenechaly dlouho čekat. Během pár dnů si Filip Šanta mohl vybírat z nabídek od Twitteru nebo z WhatsApp. Rozhodl se ale pro startupovou firmu. "Nikdy jsem neměl ambice být ve velké firmě, vždycky jsem chtěl jít do startupu," říká v rozhovoru pro IHNED.cz Filip Šanta.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.