Na začátku byla zpráva od kamarádů, kteří Filipu Šantovi na sociální síti Twitter přeposlali tweet od slovenského designéra Michala Šimkoviče, který dělá v malé rozjíždějící se firmě v americkém Palo Altu. V něm hledal pro svou firmu mladého designéra na stáž.
Šanta se chvíli rozmýšlel, ale pak si řekl, že taková šance se už nemusí opakovat. Odpověděl tedy a přišla mu zpráva, že se přihlásilo dost lidí, vybraný ale bude jen jeden. Chtěl tedy udělat něco, co by ho od ostatních odlišilo.
Za 4 dny měl hotové webové stránky takemetosiliconvalley.com (Vezměte mě do Silicon Valley).
Odpovědi na sebe nenechaly dlouho čekat. Během pár dnů si Filip Šanta mohl vybírat z nabídek od Twitteru nebo z WhatsApp. Rozhodl se ale pro startupovou firmu. "Nikdy jsem neměl ambice být ve velké firmě, vždycky jsem chtěl jít do startupu," říká v rozhovoru pro IHNED.cz Filip Šanta.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.