Na českém trhu je zhruba 21 000 aktivních internetových obchodů, které jen v loňském roce vygenerovaly obrat přibližně kolem 37 miliard korun. Vyplývá to z výsledků průzkumu „Stav e-commerce v ČR v roce 2012“, který vznikl  ve spolupráci s projektem Shoptet.cz.

Z něj také vyplývá, že lidé nakupují online proto, aby ušetřili hlavně čas. Celkem 73 procent těch, kteří v e-shopech nakupují na internet přitahuje ušetření času ztráveného jinak v kamenném obchodě. Pro 64 % zákazníků je důležité, že mohou jednoduše porovnávat ceny, 59 % si zase pochvaluje větší výběr zboží.  Pro 23 % zákazníků je to zkrátka a jednoduše „nákup bez tlačenic“.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se