- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Volkswagen čeká další rekordní rok. Na vítězné vlně se veze i Škoda
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Volkswagen i nadále míří k cíli stát se největší automobilkou v roce 2018. Firma loni zvýšila zisk i tržby a totéž plánuje i pro letošek. K výborným výsledkům přispěla i česká dcera Škoda Auto. Podle nejnovějších čísel zažívají automobilky koncernu i úspěšný vstup do roku 2012.
Automobila Škoda vykázala v loňském roce provozní zisk 743 milionů eur, (přes 18 miliard korun) což je o dvě třetiny více než v roce 2010. Vyplývá to z výroční zprávy koncernu Volkswagen, jehož je Škoda Auto součásti.
Škoda loni dodala zákazníkům 879 tisíc vozů, o stodeset tisíc vozů více než v roce 2010. Celkem za ně utržila 10,3 miliardy eur a průměrná marže vzrostla z 5,1 na 7,2 procenta. Škoda je tak po značce Audi druhou nejziskovější součástí koncernu Volkswagen.
Nárůst prodejů vykázalo všech sedm modelový řad značky (dvě jsou nové). Nejprodávanější je i nadále model Octavia.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Mateřská společnost mladoboleslavské Škody Auto jde směle za svým cílem stát se největší automobilkou světa. Volkswagenu se totiž za první dva...
6. 3. 2012 ▪ 2 min. čtení
Německá automobilka Volkswagen, jejíž součástí je i zdejší Škoda Auto, loni vydělala čtyřikrát tolik než její francouzští konkurenti PSA Group a...
27. 2. 2012 ▪ 3 min. čtení
Fotogalerie
Obyčejné a úsporné vozy se i letos na autosalonu ztrácí mezi žíznivými supersporty a okázalým luxusem prémiových značek. Zákazníci chtějí...
7. 3. 2012
Grafika uvnitř článku
Před pěti lety skončila snaha prodávat v Evropě čínská auta fiaskem. Číňané a jejich automobilky to nyní zkouší znovu a lépe, v Evropě už mají...
4. 3. 2012 ▪ 1 min. čtení
Téma: automobilový průmysl
Tesla kulhá a padá jí zisk. Musk rozprášil marketingový tým, místo toho sází na slevy a na levné auto
Spekulace o tom, že finanční výsledky Tesly za první čtvrtletí nebudou dobré, se potvrdily. Že je v automobilce něco špatně, je vidět i zvenčí. Šéf firmy Elon Musk propouští lidi ve velkém, spolu s řadovými zaměstnanci končí i klíčoví pracovníci,...
25. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vlastnictví auta v budoucnu nezmizí, stane se ale luxusem, říká šéf české firmy, která ovlivnila podobu 25 milionů vozů
23. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Tesla tápe a už zase zlevňuje. Pět důvodů, proč Elon Musk vyhazuje ve své automobilce lidi ve velkém
22. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Výroba aut je v Česku rekordní, o třetinu se ale propadla elektroauta. Není o ně zájem
22. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Téma: automobilový průmysl
Tesla kulhá a padá jí zisk. Musk rozprášil marketingový tým, místo toho sází na slevy a na levné auto
Spekulace o tom, že finanční výsledky Tesly za první čtvrtletí nebudou dobré, se potvrdily. Že je v automobilce něco špatně, je vidět i zvenčí. Šéf firmy Elon Musk propouští lidi ve velkém, spolu s řadovými zaměstnanci končí i klíčoví pracovníci,...
25. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vlastnictví auta v budoucnu nezmizí, stane se ale luxusem, říká šéf české firmy, která ovlivnila podobu 25 milionů vozů
23. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Tesla tápe a už zase zlevňuje. Pět důvodů, proč Elon Musk vyhazuje ve své automobilce lidi ve velkém
22. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Výroba aut je v Česku rekordní, o třetinu se ale propadla elektroauta. Není o ně zájem
22. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Vybíráme z HN
Kyberkriminalita
Vybílená platební karta během chvíle pouhým přiložením k mobilu. Podvodníci mají nové triky, cílí i na podnikatele
Počet kyberútoků na klienty bank roste od covidu raketovým tempem. Útočníci zdokonalují nejen svoje vlastní „dovednosti“, výrazně si...
24. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Takhle vypadal svatý Vojtěch, ukázalo arcibiskupství
Pravděpodobnou podobu patrona pražského arcibiskupství svatého Vojtěcha včera odhalili zástupci arcibiskupství a odborníci, kteří se na výzkumu...
26. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Franz Kafka a Touha stát se indiánem aneb Nejekonomičtější příběh světa je věta
Kdyby tak člověk byl indiánem, vždy pohotový, a předkloněn ve vzduchu na pádícím koni, stále znovu by se zachvíval krátkými otřesy země, až by...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení