Zatímco loni se u nás nepostavilo ani jedno nákupní centrum a počet těch, která se letos dokončí, by se dal spočítat na prstech jedné ruky, výstavbě tzv. nákupních parků se daří.
Nákupní neboli retail park definují odborníci jako development zahrnující tři a více obchodů v rámci jednoho objektu s celkovou plochou od 2500 metrů čtverečních.
Na rozdíl od velkých nákupních center, do kterých se vstupuje z galerie, se do nákupních parků vchází přímo z parkoviště. Jedním z nejstarších je u nás například Avion Park v Praze-Zličíně.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.