Většina z otázek ohledně nové "bubliny" v IT sektoru vyplývá ze zobecňování, které má svůj původ v medializaci nadcházejícího IPO Facebooku a ocenění po vstupu na burzu, jak jsme to mohli například vidět u společnosti LinkedIn.

Jedná se o tzv. nová sociální média, která nezastupují celkové investice vložené do IT byznysu.

Ocenění zavedených firem se nevyšplhalo do několikanásobků a navíc tyto společnosti nejsou náchylné k velkým korekcím založeným na změnách ocenění.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se