Dluhová krize začala měnit i chování evropských autodopravců, zejména těch z nejvíce postižených zemích jako je Itálie nebo Španělsko. Hlavně ve Španělsku kvůli krizi dochází k podobné situaci, jakou jsme viděli v tuzemsku na přelomu let 2009/2010.
"Řetězově tam padá jedna firma za druhou (včetně i velkých firem), tak i dopravci pohybující se v tomto řetězci firem, které se dostávají do úpadků a zhoršují už tak špatnou platební morálku, se dostávají do existenčních problémů," popisuje pro IHNED.cz jednatel CN Cargo Logistic Aleš Růžička.
Jeho firma do této oblasti posílá 50 kamionů týdně, zejména s komponenty pro automobilový průmysl.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.