Dluhová krize začala měnit i chování evropských autodopravců, zejména těch z nejvíce postižených zemích jako je Itálie nebo Španělsko. Hlavně ve Španělsku kvůli krizi dochází k podobné situaci, jakou jsme viděli v tuzemsku na přelomu let 2009/2010.

"Řetězově tam padá jedna firma za druhou (včetně i velkých firem), tak i dopravci pohybující se v tomto řetězci firem, které se dostávají do úpadků a zhoršují už tak špatnou platební morálku, se dostávají do existenčních problémů," popisuje pro IHNED.cz jednatel CN Cargo Logistic Aleš Růžička.

Jeho firma do této oblasti posílá 50 kamionů týdně, zejména s komponenty pro automobilový průmysl.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se