Logo nakousnutého jablka i letos zůstává na prvním místě nejcennějších značek světa. Podle žebříčku BrandZ TOP 100, který sestavuje společnost Millward Brown od roku 2006, stoupla hodnota značky Apple za poslední rok o třicet miliard na 183 miliard dolarů.
Značka výrobce populárního iPhonu a iPadu, která měla v roce 2006 cenu pouhých šestnáct miliard dolarů, od té doby vyrostla o 167 miliard dolarů, což je přibližně třetina současné tržní kapitalizace společnosti Apple. Jeho letošní polepšení se navíc skoro rovná hodnotě devatenácté nejdražší značky, americké sociální sítě Facebook.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.