1. Netušíme, jakou cenu produkty mají
Před zákazníkem v kavárně jsou dvě nabídky. První nabízí 33 % kávy navíc. Druhá snižuje o třetinu cenu. Která je lepší?
"Jsou přece stejné," řekl by si, pokud by přemýšlel stejně jako studenti, kteří se zúčastnili průzkumu publikovaného v časopisu Journal of Marketing.
A nebylo by to správně. Ve skutečnosti třetinová sleva vyjde nastejno jako zvýšení množství o polovinu.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.