Stovky vietnamských večerek a dalších malých obchodů po celém Česku lákají na zajímavou obchodní příležitost. Po Makru, které nedávno představilo svůj koncept franšíz Můj obchod, nyní přichází do hry o malé obchodníky další společnost. Czech Retail Support rozjíždí nabídku svých franšíz.

"Je tu spousta malých obchodníků, kteří mezi sebou soupeří jen cenou. My jim nabízíme sjednocení designu a modernizaci prodejen," říká Martin Cozl, jednatel firmy, která franšízy nabízí pod značkou Daily Fresh Stores.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se