Podle letošní zprávy poradenské společnosti PricewaterhouseCoopers "Global Entertainment and Media Outlook 2012-2016" patří mezi nejrychleji rostoucí evropské mediální a reklamní trhy Polsko.

Hodnota polského trhu by měla v roce 2016 dosáhnout 12,7 miliardy dolarů, pričemž jeho předpokládané tempo růstu výrazně převyšuje růst ve většině zemí západní Evropy.

Polsko tak má šanci stát se sedmým největším trhem v regionu Evropy, Středního východu a Afriky. To je výhled, který musí být nutně atraktivní i pro české komunikační agentury.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se