Sociální média jsou jako relativně nový a mladý komunikační kanál čím dál častěji využívány v obchodní sféře. V některých firmách tento trend vítají a nové možnosti mají u nich otevřené dveře, u jiných se stále zdráhají...

Sociálních sítí existuje mnoho a každá může sloužit k jinému využití. Sítě, jako např. Facebook, LinkedIn nebo Twitter, mohou posunout pracovní komunikaci na mnohem rychlejší a účinnější úroveň.

Jejich nejčastější využití je v marketingu, kde prostřednictvím tohoto kanálu můžete prezentovat nejen své produkty a služby, ale firmu samotnou, její cíle a ideje.

Některé firmy pak dnes používají Facebook jako svůj intranet - vytvoří si svůj účet a mezi své "přátele" pustí jen své zaměstnance.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se