Už více než polovina celkové produkce piva v tuzemsku nese na etiketě označení České pivo. Modrožluté logo Bruselem chráněného zeměpisného označení už používá 12 pivovarů pro více než 50 svých značek piv.
Označení znamená, že pivo má před čtyřmi lety schválenou garanci původu a tradiční technologie vaření piva v Česku. Jenže povědomí o existenci označení České pivo má jen 20 procent v průzkumu dotázaných občanů a řada pivovarů o použití značky ani neuvažuje.
Podle průzkumu agentury TNS AISA pro Plzeňský Prazdroj se však 70 procent z těch spotřebitelů, kteří o Českém pivu vědí, tímto logem při nákupu také řídí.
Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.