Obchodním sdělením jsou podle zákona všechny formy sdělení určené k přímé nebo nepřímé podpoře zboží či služeb nebo image podnikatele či firmy. Obchodní sdělení však velmi často nejsou žádaná, a v ten moment se stávají tzv. spamem (pozn. angl. smetí).
V každém případě spam představuje pro uživatele i podnikatele další náklady, a to nejen v podobě ztraceného času vynaloženého na odstraňování těchto zpráv, ale především ve formě výdajů na technická zabezpečení a ochranu, což je zejména u osob, které pracují s citlivými nebo osobními údaji, obzvláště důležité.
Nicméně v podstatě neexistuje žádná globálně uznávaná definice spamu. Proto vymysleli čeští zákonodárci svoji vlastní, která se v návaznosti na stále rafinovanější útoky spammerů postupně vyvíjí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist