Podnikatelé v Česku se stále častěji rozhodují pustit do byznysu pod známou značkou. Loni přibylo na českém trhu nejvíc franšízových značek od roku 1990 a momentálně jich tady působí 170.

Výhody podnikání pod franšízou jsou zřejmé: značka dodá image velké firmy, kompletní koncept, vyzkoušený sortiment, slevy na odebírané zboží a marketingovou podporu.

Franšízant za to zpravidla odvádí zhruba 1-20 procent svých příjmů. Samotnou licenci nabízí některé značky zdarma, nejvíce nyní zaplatíte 2,5 milionu za koncept The Little Gym.

Portál ProByznys.info ve spolupráci s HN vám přináší tipy, jak začít podnikat pod silnou značkou a čeho se vyvarovat.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se