Kofola ve čtvrtek oficiálně představila nový produkt Natelo. Jde o teplý nápoj, který je ve speciálních automatech "tepličkách", ohřátý na 37 stupňů Celsia, tedy na teplotu těla.

Nápoj bude k dostání na nádražích, letištích, čerpacích pumpách, ale i v zimních lyžařských střediscích, jeho doporučená cena je 29 korun.

Management Kofoly se chce cestou inovativních produktů vydat i v příštím roce. Měly by jim totiž pomoci k růstu.

"Klademe důraz na lokální suroviny, stejně tak chceme mít naše produkty zdravější," vysvětluje filosofii Kofoly její šéf Jannis Samaras.

Podle marketingového ředitele nápojárny Jiřího Vlasáka chce ale firma růst i skrz zvýšení podílu tržeb nejen z gastronomie.

"Tržby z gastronomie a impulsních kanálů tvoří v Česku 28 % současných celkových tržeb. Chceme se v příštím roce dostat na 35 %. Na Slovensku je to nyní 37 %, chceme ale 45 %," popisuje Vlasák.

"Naším cílem je stát se jedničkou na trhu v Česku i na  Slovensku," doplnil Vlasák.

I když spotřeba limonád v současné době klesá, firma letos očekává, že vykáže mírný růst tržeb.

"Prvních šest měsíců v tomto roce bylo dobrých, takže se zatím daří, i když ekonomiky všech zemí v kterých jsme, a Česko je v tomto ohledu nejhorší, brzdí," potvrzuje Samaras.

Celý rozhovor si přečtěte níže.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru