Kofola ve čtvrtek oficiálně představila nový produkt Natelo. Jde o teplý nápoj, který je ve speciálních automatech "tepličkách", ohřátý na 37 stupňů Celsia, tedy na teplotu těla.
Nápoj bude k dostání na nádražích, letištích, čerpacích pumpách, ale i v zimních lyžařských střediscích, jeho doporučená cena je 29 korun.
Management Kofoly se chce cestou inovativních produktů vydat i v příštím roce. Měly by jim totiž pomoci k růstu.
"Klademe důraz na lokální suroviny, stejně tak chceme mít naše produkty zdravější," vysvětluje filosofii Kofoly její šéf Jannis Samaras.
Podle marketingového ředitele nápojárny Jiřího Vlasáka chce ale firma růst i skrz zvýšení podílu tržeb nejen z gastronomie.
"Tržby z gastronomie a impulsních kanálů tvoří v Česku 28 % současných celkových tržeb. Chceme se v příštím roce dostat na 35 %. Na Slovensku je to nyní 37 %, chceme ale 45 %," popisuje Vlasák.
"Naším cílem je stát se jedničkou na trhu v Česku i na Slovensku," doplnil Vlasák.
I když spotřeba limonád v současné době klesá, firma letos očekává, že vykáže mírný růst tržeb.
"Prvních šest měsíců v tomto roce bylo dobrých, takže se zatím daří, i když ekonomiky všech zemí v kterých jsme, a Česko je v tomto ohledu nejhorší, brzdí," potvrzuje Samaras.
Celý rozhovor si přečtěte níže.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.