Skoro každá žena je zná. Značky jako je Christian Dior, LVMH, PPR, Burberry, L’Oreal, Swatch jsou symbolem luxusu. V letošním roce se ale tito obchodníci dostali pod tlak v důsledku obav z ochlazení poptávky z Asie. Jsou tyto obavy oprávněné?
Při detailnějším zkoumání potenciálního trhu s módou se objevuje zajímavý fakt. U žen téměř neexistuje klesající mezní užitek z kabelek a kosmetiky. Jinými slovy, bez ohledu na to, kolik má žena kabelek, nemá nikdy dost. Jediným jejím omezením je disponibilní příjem a velikost úložných prostor.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.