Skoro každá žena je zná. Značky jako je Christian Dior, LVMH, PPR, Burberry, L’Oreal, Swatch jsou symbolem luxusu. V letošním roce se ale tito obchodníci dostali pod tlak v důsledku obav z ochlazení poptávky z Asie. Jsou tyto obavy oprávněné?
Při detailnějším zkoumání potenciálního trhu s módou se objevuje zajímavý fakt. U žen téměř neexistuje klesající mezní užitek z kabelek a kosmetiky. Jinými slovy, bez ohledu na to, kolik má žena kabelek, nemá nikdy dost. Jediným jejím omezením je disponibilní příjem a velikost úložných prostor.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.