Není medvídek jako medvídek. Navrch má ten od Haribo, kterému podlehl čokoládový Lindt. Po měsících bojů mezi oběma sladkými medvědy rozhodl kolínský soud.
Podle něj prodej čokoládového medvídka ve zlaté folii porušuje práva Hariba na značku "Zlatý medvěd".
Podle soudců se totiž při pohledu na zlatého medvěda s červenou mašlí okolo krku lidem automaticky vybaví asociace Hariba. A to se německému výrobci bonbonů nelíbí.
Švýcarská čokoládovna Lindt Sprüngli tak už nesmí v Německu své čokoládové medvědy prodávat. Nebo alespoň nesmí vypadat tak jako nyní.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.